Autor: 021.rs

Novi Sad
25.05.2018.
07:59 > 07:22
Gradska vlast planira da se potpuno obustavi saobraćaj u podgrađu Petrovaradinske tvrđave, saznaje 021.
  • Lilu

    27.12.2021 16:36
    Sleperi
    Izmestite slepere iz Petrovaradina!!! Samo postavite saobracajnu miliciju da ih usmerava na autoput za pocetak jer ga izbegavaju .Ljudi! Ruse nam kuce u Reljkovicevoj i Preradovicevoj.Trube, jure, izazivaju saobracajke...zagadjenje uzasno.Jel ste vi uopste bili u Petrovaradinu dalje od podgradja Nema tu mesta za jos saobracaja.Uzas
  • ISTINKO

    27.05.2018 15:36
    Kompletni idioti
    "Savamalisti", sta se folirate i prenemazete, lepo jedne nocci vas pedesetak sa bagerima bez oznaka, sa fantomkama na glavama srusite to podgradje, pa dobijete gradsko gradjevinsko zemljiste, pa diktator dovede svoje postene arape, pa lex specijalis o gradnji , pa tajni ugovor, pa suspenzija Ustava i zakona, pa...
  • vaša maya

    26.05.2018 21:59
    Najveće gluposti su radili vaši prethodnici koji su obećavali izmeštanje autobuske stanice, čime su zadužili gradjane NS da plaćaju enormnu odštetu.
  • Odron

    26.05.2018 15:58
    A tvrdjava napukla
    A Tvrdjavica se raspada od 300.000 skakaca na Exitu x koliko godina?
  • prvo

    26.05.2018 12:28
    zahvali se bokanu
    Svako jutro pred ogledalom se zahvali bokanu što te namesti u fotelju pa onda "njemu" što te unapredio. Tada ćeš biti pravi izvorni vadikal.
  • Vlaga

    26.05.2018 10:31
    Vlaga
    Sređuju i ulažu u fasade na kućama koje su pune vlage. Samo da se spolja ušminka.
  • Teodosije III

    26.05.2018 08:10
    Ja bih uradio ovako:
    Stanovništvo bih raselio jer struktura koja tu stanuje nema para da odrava kuće. Onda bih to prodao ugostiteljima po povoljnim cenama pod uslovom da se objekti srede i naprave lokali. Poznato je da što ima više lokala na gomilu, promet je bolji.
    Od vojnih objekata pre kapije napraviti hotele. Od prostora između Vojne bolnice i i Dunava napraviti parkinge. Saobraćaj ostaviti po glavnoj ulici. Levo i dasno samo za dostavu.
    Nešto kao u starom centru Bukurešta.
    Dugoročno ovi bi gradu donosilo lepe pare.
  • /

    25.05.2018 16:47
    /
    ovakvo stanje nema prodju kod unesca sto se tice tvrdjave posto tamo moze da se konkurise sa nedirnutim objektima
    1918 nisu trebali biti ruseni ostali delovi
    a jos je boturovic dirao nosece zidove u hotelu.
    ko zna sta je jos menjano.
    i ovi radikali su najavili neko poplocavanje ovih dana

  • MarkeLa

    25.05.2018 16:09
    Pun pogodak
    Svaka cast na ideji ! Ima toliko alternativnih resenja. Tvrdjavu i podgradje pod zastitu UNESCO i zatvoriti saobracaj.
    Jos kad bi se resilo pitanje nelegalno uzirpiranih ateljea na tvrdjavi, od toga napraviti turisticku zonu...
    Svaka cast, sve pohvale !
  • nesto pametno

    25.05.2018 16:02
    i od celavog
    @ivan: Kakve veze bolnica ima s podgradjem?

    @Ivana: Od Kamenickog puta ili Dunavske divizije (pa i Preradoviceve) nema 500m do Akademije...

    @Ku-ku: Pa Kamenickim putem pa preko Duge ili preko Mosta Slobode...
  • Miloš

    25.05.2018 15:53
    Obilaznica
    Treba da se izgradi obilaznica oko Petrovaradina.
  • Ku-ku

    25.05.2018 15:20
    A kuda si mislio da mi Ribnjacani idemo na posao i sa se posle vracamo kuci? Preko Male Krsne?
  • /

    25.05.2018 14:18
    /
    pa ne idu zajedno akademac i zona kroz koju se ide kolima
  • @marrkos

    25.05.2018 13:48
    Pitao bi on, ali gde da pita? Sme da pita samo medj' članovima svoje bande, a u njihovim redovima nema inženjera, članovi su im sa nezavršenom i jedva završenom osnovnom i po neki bugeraš iz nekih propalih ŠUPova. Koga da pita?
  • Perica

    25.05.2018 13:20
    mucni malo glavom
    Cemu onda Petrovaradinski most i tolika investicija,koja je svrha sirokog bulevara Mihajla Pupina ako ze zavrsava na keju, jel vama gospodo gradska glava sluzi samo da nosite kapu. Manite se sirenja pesackih zona , sirite radne zone. Ovom narodu je potrebno da rad a ne da ladi.
  • Nervirach

    25.05.2018 13:14
    Jel to da ljudi ne vide kako se odnosite prema arhitektonskom nasledju? Neki bi pevali da imaju ono sto ste zasrali.
  • Ivana

    25.05.2018 13:08
    Pobogu
    Ne znam kako planiraju da ljudi stignu do Tvrdjave,ima ih koji tamo i rade i studiraju na Akademiji umetnosti,preko Žeželja je predaleko, naročito što će po onim jednosmernim uličicama biti haos. Kadgod zatvaraju Kapiju zbog rekonstrukcije, pravi je haos stići do Tvrđave!
  • Mirko

    25.05.2018 13:02
    @socko: smrdi tvoja partija i ona koja ju je napravila da bi podelila glasove da ne znate šta ćete od para na kojima ležite.
  • BojaNS

    25.05.2018 12:54
    "Naravno, ne pričamo gluposti kao neki naši prethodnici"
  • /

    25.05.2018 12:43
    /
    da komunjare nisu rusili. mogla je zabrana bit jos od jevrejske ulice sa lovom od unesca
  • mile

    25.05.2018 12:34
    e moj milose ...
    ne petljaj se u ono, o cemu pooojma nemas !!napravices takav haos, da nam bog nece pomoci !! preko trandzamenta ?! pa zar taj put nije zatvaran 3 meseca, zbog odronjavanja tvrdjave ??!! kad ces to sanirati ?? a sta zimi, kad je klizavica ?? a mi okolo, naokolo ??!! neces gluposti , kao neki , koji su predlagali obnovu mosta, pa kroz tunel ??!! a taj projekat ooodavno postoji, kao jeeedino resenje !!! a ti pametujes sa ostvarenjem plana sa 50 %??!!sraaamota !!!
  • marrkos

    25.05.2018 12:05
    @314Pezos
    Šta ti lupetaš? Imas probu svaki put kad se zatvori most ili kapija. Kad su je renovirali mesecima je bio haos, ove glupave trke kad su na miseluku nastane, kad je Exit nastane haos, sta ce nam probe kad je samo tih nekoliko puta dokaz da saobracaj ne moze da podnese samo s mosta ili i 3 sa tim zaobilazenjem. Ja sam saobraćajni inženjer po struci, a gospodin kradonačalnik je pravnik. Mislim da bolje pita nekog stucnog kako da to izvede sto hoce nego da lupeta gluposti. To sto on kaze da je lupetanje sa podzemnim tunelom je i najbolje resenje ali za to treba para kojih nema jel su njegovi džepovi vec puni.
  • Osoba M

    25.05.2018 11:55
    Imate ulicu sa dve trake gde i sada idu kamioni, a vi zelite da izmestite sav saobracaj kroz nju, ukljucujuci autobuse? Da, bice super. A posle imamo izbor da kao lutriju skrenemo ka mostu Duga sa onim uskim pristupnim saobracajnicama, da prejemo ovo novo cudo, pa ili skrenemo na kej, ili produzimo ka tranzitu?
  • Nenad

    25.05.2018 11:42
    Hoce li poglavnik Vucic doci da otvori Gradic?
  • Mile

    25.05.2018 11:34
    Ppdbara
    Sredi prvo Podbaru i Salajku, tamo su ti koreni. Mani se propalog gradica. Popravi rupe na kolovozima,propale sahtove,operi i ofarbaj oba mosta,pokosi travu,orezi zivice i drvece,zameni suvo drvece na bulevarima i kod Izvrsnog Veca,pocisti grad,okreci i ofarbaj salter sale,osvetli ulice,ofarbaj kolovoze.
  • Talac

    25.05.2018 11:32
    Ja tako vec odavno i vozim jer me uzasno nervira voznja 30 km/h kroz podgradje, pa posle kreni-stani kod skole (kad decica navale da drndaju semafor). Najkraci put nije uvek i najbrzi. Zato mi je draze da vozim malo okolo, ali bar cuvam zivce i gorivo. E sad, problem ce nastupiti kad svi ovi nasi sugradjani (sposobni vozaci) krenu tim putem, opet cemo imati vratolomnu brzinu od 30 na sat...
  • Darko

    25.05.2018 11:16
    Svaki dan se u lokalnim medijima samo cuju razni planovi, dugorocni, kratkorocni, detaljna relacija stambenih naselja....a budzet grada je u suficitu zato sto se nista od toga ne ostvari. Ovo je jos jedna ishitrena i totalno neodgovorna izjava gradonacelnika. Stanovnici Petrovaradina, Bukovca i Sr. Karlovaca svakodnevno putuju do N. Sada na posao, u skolu...Tih 30.000ak ljudi bi ovakvom izmenom dosta duze putovali do svog odredista. I ovako je prevelika guzva zbog sve manjeg broja autobusa i haosa u GSPu, a kamoli kad bi trebali jos sa kamionima da se guramo preko Zezelja.
    Gradonacelnik kaze "necemo da lupetamo gluposti kao prethodnici o tunelu ispod Tvrdjave". To bi mozda jedino i bila dobra ideja, ali tu treba dosta para uloziti. Ako hosec da uradis nesto ne mozes samo da zatvoris saobracaj, moraju se i uloziti neke pare da bi ljudi koji su pogodjeni ovom odlukom sto manje ispastali.
  • ahaha

    25.05.2018 11:02
    " jedno od boljih turistickih destinacija u Evropi" Jaoj jel znas ti bar na mapi da pokazes gde je Evropa, jer ocigledno da ti je Petrovaradin najdalje sto si izasao iz Novog Sada. Nemojmo o turizmu nase male divne varosi, molim vas. Sve sto nas grad ima od turizma je trosatna setnja nemackih penzionera sa broda (s ovim bi bila troiposatna, jer je prekoputa), i 4 dana urnisanja tvrdjave godisnje, za sta bi bilo normalno da neko i odgovara, cim se konacno bude i zabranilo.
  • Protiv

    25.05.2018 10:53
    A da porušite te pacovske rupe, pa da tvrđava zasija vam nije palo na pamet? Naravno da nije jer se mogu renovirati do besvesti i natrag, od tuđeg novca.
  • momcilo_NS

    25.05.2018 10:52
    Prvo preduslovi
    Prvo moraju obezbediti alternative: Povezati Bulevar Jaše Tomića sa novim ("Žeželjevin") mostom, produžiti put sa mišeluka prema bukovcu i Karlovcima, eventualno raditi na tom čuvenom tunelu ispord tvrđave. Pa tek onda mogu zatvoriti postojeći put. Lepo je to očuvanje nasleđa, ali ipak mora se ljudima pružiti neka udobnost života
  • Sima Kosmos

    25.05.2018 10:37
    Konačno
    Da se složim sam Anusom Maximusom
  • Vojvosadjan

    25.05.2018 10:36
    Jedina pametna od ovih Poglavnikovog od kad su uzjahali.. Mada njima ništa ne verujem, bar ne dok ne vidim maketu.
  • Tea

    25.05.2018 10:29
    A da kamioni više ne idu kroz Petrovaradin,to nikom nije palo na pamet?
  • Tea

    25.05.2018 10:27
    A da kamioni više ne idu kroz Petrovaradin,to nikom nije palo na pamet?
  • janjanin

    25.05.2018 10:24
    hahahaha
    I treba zatvoriti da nam ban mirno spava
  • socko

    25.05.2018 10:21
    @Mirko

    LSV ljiga smrdi pa smrdi, džaba da li su/ste glasali za tunel ispod tvrđave ili ne.
  • Pro Cro

    25.05.2018 10:11
    Odlična ideja!
    Taman kad ste nam renovirali kuću dragog nam bana, molim da se sad ne praši po njoj i da se čuva.
  • leva kurbla

    25.05.2018 09:30
    ako se dobro sećam, takve probe su održavane tokom svakog exita kada je bio zabranjen saobraćaj kroz gradić u večernjim i ranim jutarnjim satima. čini mi se da je bilo dosta haotično. istina, ne znam koliki bi procenat od onih koji su u tim prilikama koristili varadinski most išli preko "žeželjevog" da je bio u funkciji samo za drumski saobraćaj, ali mi se čini da nije velik.
  • SNS

    25.05.2018 09:29
    Zabrana saobracaja, odlicna radna pobeda - kad ce presecanje vrpce?
  • cdch

    25.05.2018 09:29
    Jaoj a di ce hrbati sad da parkiraju?
  • Dobronamerna

    25.05.2018 09:27
    Hajde samo vikendom
    Kako bi bilo da obustavite saobraćaj samo vikendom ili od petka u 18h do ponedeljka ujutro? Tako bar godinu dana pa onda videti. A u medjuvremenu malo popraviti i proširiti put preko Trandžamenta.
  • Mirko

    25.05.2018 09:15
    @Vladimir: kakva laž. LSV se nikad nije zalagala za saobraćaj ispod Tvrđave. Navedite link gde se to može pročitati. Naravno da ne možete jer ste slagali. Zna se ko je gurao taj projekat. Imate na internetu. Takođe ste slagali da se podižu "ručice za uništavanje sih delova grada" Primer je podizanje spomenika kralju Petru na tru Republike gde je LSV izrazito protiv.
    U toku je prljava kampanja otpadaka bivših članova LSVa koji su osnovali jednu drugu stranku i čiji jedini program da lažu jer nemaju svoje ideje.
  • Sačuvaj

    25.05.2018 09:11
    Napokon dobar predlog. Treba dozvoliti samo biciklistima prelaz.
  • 314pezos

    25.05.2018 09:11
    Napokon nešto pametno od gradskih vlasti ... al bolje da nema probnog perioda već odmah potpuna zabrana, probe su obavljene za svaki exit i samo će biti još lakše kad proradi novi žeželjev most.
  • gapop

    25.05.2018 09:09
    pešačka zona
    to je fantastična vest
  • Nije loše

    25.05.2018 09:08
    ali....
    Nije ovo loša ideja ali trenutni kapaciteti NS GSP-a nisu dovoljno dobri da bi se ovako nešto trajno realizovalo.
    Po mojem mišljenju mnogo je bolje postojeću pešačku zonu povećati da bude oivičena sledećim ulicama: Beogradski kej, Bul. Mihajla Pupina, Jovana Subotića, Nikole pašića, Zlatne grede, Daničićeva, Trg Republike i Miloša Bajića.
    Uz to napraviti još jedan prsten oko ovako povećane pešačke zone u koji bi se automatski naplaćivao ulaz, po svakom ulasku, mesečnim slanjem računa vlasniku vozila. (tzv. Congestion pricing), pri čemu bi se iz ovo izuzela putnička vozila javnog prevoza-taxi i naravno vozila GSP-a.
    Riba gospodine prepametni gradonačelniče od glave smrdi. Lepo je možda zbog turista zatvoriti podgrađe ali stanari Petrovaradina moraju imati u tom slučaju bolju vezu sa Novim Sadom.
  • Veverica

    25.05.2018 09:02
    JGSP
    A gradski autobusi?
  • Pera pisar

    25.05.2018 08:51
    Ja se slažem, mislim da je konačno ovo neka dobra akcija gradske vlasti koja do sada nije imala ništa učinjeno za NS u poslednjih 5 godina. Ako elimo da npravimo od Gradica turisticku destinaciju i nesto sto potencijalno moze biti jedno od boljih turistickih destinacija u Evropi, onda je pretvaranje istog u pesacku zonu dobra stvar.
  • Keva

    25.05.2018 08:50
    Više mi je zapalo za oko za Žeželjev most, jun ili jul... Nemojte pre septembra, nije frka. Taman da sa Keja usmerite omladinu sa druge strane reke da se okupljaju i druže ali molim vas neke javne toalete da postavite i kante.
  • yyy

    25.05.2018 08:44
    najbolje da idemo preko iloka
  • marrkos

    25.05.2018 08:43
    haha
    Ovaj nas malo z.... Pa šta će ti probe, evo ja ću ti odma reći da ti je jako loš predlog. Zašto bi išao okolo ako mogu kraćim putem. Deca do škole. Sad im staj e autobus ispred nosa. Sram te bilo. produžuješ nam put do centra za 2 km ako se ide preko žeželjevog mosta. Samo me interesuje ko će šetati tom pešačkom zonom. Ti i Zorana, Vučko? Trajno zaustaviti saobraćaj totalna glupost. Voleo bi da se ti preseliš na ovu stranu pa da malo vidiš kako je. I ovak je guzva i putuje se do centra sve duze i duze a sad jos moram da idem okolo.
  • Gladius et anus

    25.05.2018 08:33
    Maximus
    Добро су се сетили да ураде нешто са тим делом Петроварадина. Свуда по Европи таква места су туристичке дестинације које доносе лепе новце кроз кафане, галерије, куплераје...
  • Rade

    25.05.2018 08:32
    Prvo iseliti pola one bagre koja tu bespravno zivi porusiti im sve sto su nelegalno napravili zatvoriti saobracaj dozvoliti samo autobusima gsp da prodju to se lako resava potapajucim stubicima i daljinskim srediti ulice otvoriti restorane i galerije a ne kladionice i banke .
  • bagra

    25.05.2018 08:28
    pišanje po narodu
    Što se tiče gradske vlasti i naprednjačkih eksperimenata mogu samo da kažem-POVRAĆA MI SE od svih vas zajedno, BAGRO korumpirana i primitivna!!!
  • marrkos

    25.05.2018 08:27
    haha
    Ovaj nas malo z.... Pa šta će ti probe, evo ja ću ti odma reći da ti je jako loš predlog. Zašto bi išao okolo ako mogu kraćim putem. Deca do škole. Sad im staj e autobus ispred nosa. Sram te bilo. produžuješ nam put do centra za 2 km ako se ide preko žeželjevog mosta. Samo me interesuje ko će šetati tom pešačkom zonom. Ti i Zorana, Vučko? Trajno zaustaviti saobraćaj totalna glupost. Voleo bi da se ti preseliš na ovu stranu pa da malo vidiš kako je. I ovak je guzva i putuje se do centra sve duze i duze a sad jos moram da idem okolo.
  • Novosađanin

    25.05.2018 08:25
    Zanimljivo i plitko
    Pomalo je kontradiktorno da se zabrani saobraćaj oko tvrđave ali ne i na samoj tvrđavi, pomalo treba izgraditi/preurediti čitavu mrežu puteva kako bi se olakšalo stanovnicima koji žive neposredno uz tvrđavu. Treba tu mnogo toga napraviti ili izmeniti pre ovakve zabrane. Glupo je, nemoguće i neozbiljno tek tako samo zabraniti saobraćaj kroz gradić.
  • Vladimir

    25.05.2018 08:20
    Njihov gradonačelnik
    "Naravno, ne pričamo gluposti kao neki naši prethodnici koji su najavljivali da će saobraćaj ići kroz tunel ispod Petrovaradinske tvrđave." Misliš, LSV i Čanak sa kojima ste sada u vlasti? Pa reci tako-pričali su gluposti, a sada su podobni pošto dižu ručice za uništavanje svih delova grada od kojeg vam se pune džepovi. Nesposobnjakovići nesposobni....
  • ivan

    25.05.2018 08:20
    Vojna Bolnica
    A kako mislite da Vojna Bolnica radi ako postoji zabrana saobraćaja?
  • proka

    25.05.2018 08:20
    GLUPOST
    iskoristiti postojeće potencijale bez rušenja i uzurpacije zelenila NIJE glupost
    rušiti sve pred sobom jer je ostatak iz prthodnog perioda ( nije važno kog ) i devastacija radi provizije i privilegije JESTE glupost , kao i EKSPERIMENTISANJE na živim ljudima ( stanovnicima Novog Sada )
  • Čika

    25.05.2018 08:18
    Još jedna
    Glupost! Zaobilazne saobraćajnice nisu ni približno osposobljene da prime sav promet iz "Gradića". Prvo sa novog Žeželja treba preusmeriti saobraćaj ne (nepostojeće) zaobilaznice prema Karlovcima i Rumi. Bez toga sledi kolaps u tesnoj Reljkovićevoj, kao i Preradovićevoj - ceo Petrovaradin zagušen, osim "Gradića", koga svakako treba zaštititi. Dakle, prvo obilaznice! A Varadinski most nam ostaje kao skup ukras.
  • andrija

    25.05.2018 08:08
    to je trebalo odavno uraditi, ali i pitati stanare u predgradju, jer lako je o necem pricati i odlucivati a ne živiš tamo, takodje da se omoguci ulaz dostavnim vozilima......

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna